مصاحبه آرشیو خبر ها
هرکس می خواهد یوونتوس را ترک کند ، باید به شدت مواظب باشد! در مورد خرید هیگواین...

هرکس می خواهد یوونتوس را ترک کند ، باید به شدت مواظب باشد! در مورد خرید هیگواین...

ماسیمیلیانو الگری سرمربی موفق تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود به ستاره ی آرژانتینی باشگاه ناپولی اشاره کرد و از ورود این بازیکن به ترکیب تیم یووه استقبال کرد. سرمربی تیم یوونتوس در این مصاحبه گفت:

 

من در برابر شایعات رسانه های انگلیسی بسیار خونسرد هستم. هر بازیکنی که پیشنهادی را دریافت کرده و قصد خروج از تیم را دارد، باید این را بداند که یووه در بین 4 تیم برتر اروپاست. سیاست یوونتوس به گونه ای نیست که بخواهد ستاره های خود را به فروش برساند. پوگبا یکی از بازیکنان ما به حساب می آید و می خواهد در کسب ششمین اسکودتوی متوالی و لیگ قهرمانان اروپا در کنار ما باشد.

 

وی در ادامه به نقل و انتقالات تیم اشاره نمود:

 

تا اینجای کار من نمره ی 8 از 10 را به نقل و انتقالات تیم می دهم، ما بازیکنان با تجربه ای نظیر آلوز، بن عطیه و پیانیچ را خریداری کرده ایم و کیفیت تیم بالاتر رفته است.

 

الگری به هیگواین نیز اشاره کرد و گفت:

 

من صحبت هایی را در این زمینه شنیده ایم ولی نباید فراموش کرد که من اینجا نقش سرمربی را ایفا می کنم و فقط بر روی تیم تمرکز می کنم. روز 31 اگوست مشاهده خواهیم کرد که چه اتفاقاتی رخ داده و کدام بازیکنان به تیم ما آمده اند. البته هیگواین یک بازیکن بزرگ است و همیشه مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت. تیم ما در زمینه ی نقل و انتقالات همانند همیشه خوب کار کرده و تمرکز خود را بر روی این موضوع گذاشته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: